مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 20:152021-11-29سياسي

ضرورت ابطال پروانه معدن بوکسیت تاش/ مسئولان صدای مردم را بشنوند


دبیر جمعیت دیده بان طبیعت بابیان اینکه تقاضای شاهرودی ها ابطال پروانه معدن بوکسیت شاهوار است، گفت: مردم بسطام و شاهرود مخالف انتقال سنگ آب به جاجرم هستند.

- ، امیرحسین ولیان شامگاه دوشنبه در کارگاه آموزشی آشنایی با کویر مرکزی ایران که به همت جمعیت دیده بان طبیعت شاهرود و میزبانی سالن خوارزمی این شهر برگزار شد، بابیان اینکه همه نیک میدانیم که به یمن برکت کوه شاهوار، سرسبزی و آبادانی در دشت بسطام و شاهرود وجود دارد و اگر آسیب ببیند هیچکدام از اینها وجود نخواهد داشت، ابراز داشت: مردم شاهرود این را درک کرده و مردانه برای نجات آن از چنگال معدن ایستادند که در ادامه امیدواریم مسئولان کشوری و استانی این روزها صدای مردم را بهتر بشوند.

وی بابیان اینکه در روزهایی قرار داریم که پیام و فریاد مردم اصفهان و خوزستان ناشی از سه دهه سو مدیریت منابع طبیعی، تکیه یک جانبه بر دانش مهندسی تک بعدی و پیمودن مسیر توسعه ناپایدار را می شنویم، افزود: کی باید تصمیم به اصلاح این مسیر گرفت و به توسعه پایدار روی آورد؟ 3 دهه سد سازی و انتقال آب جواب نداد این کنشگر محیط زیست بابیان اینکه سه دهه در حال ساخت سد هستیم پروژه های انتقال آب یکی پس از دیگری با شعار حل مشکلات در حال اجرا است، ابراز داشت: باید پرسید چرا روز به روز با چالش های بسیار مواجه شدیم؟ در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ابطال پروانه معدن بوکسیت تاش/ مسئولان صدای مردم را بشنوند

ضرورت ابطال پروانه معدن بوکسیت تاش/ مسئولان صدای مردم را بشنوند