مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 19:152021-11-29سياسي

باید ساز و کار جدیدی برای انتصابات در آموزش و پرورش درنظر گرفت


دبیر جمعیت فرهنگیان جوان هرمزگان گفت: دولت باید ساز و کار جدیدی مبتنی بر در نظر گرفتن ارتقای نیروی انسانی کارآمد در وزارت آموزش و پرورش در نظر بگیرد.

- محمد هادی کشاورزی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: در این که آموزش و پرورش در کشور ما نیاز به تغییر و تحول اساسی دارد همه اتفاق نظر دارند اما اینکه این تحول چگونه باید رقم بخورد و ساز و کار آن چیست، محل بحث است اما  آنچه مشخص است این  که مرکز ثقل همه این تحولات، نیروی انسانی کارآمد چه در سطح ستادی و چه در صف است.

وی افزود: متاسفانه از زمان آغاز ریاست جمهوری آقای رییسی، دورویی ها و رنگ عوض کردن ها در بین مسئولین وقت و افرادی که طمع ماندن در قدرت یا حتی طمع رسیدن به پست و مسئولیتی بالاتر را داشته اند بیشتر شده است.

افرادی که بیش از 10 سال است در راس بسیاری از مسئولیت ها حضور داشته اند و عامل وضع موجود بوده اند چند ماهی می شود که گویا هم از این مسئله مستثنا نبوده است، خاطرنشان کرد: وزیر جدید آموزش و پرورش جناب آقای نوری و همچنین جناب آقای دوستی استاندار محترم هرمزگان می بایست ساز و کار جدیدی را برای انتصابات در نظر بگیرند و تا جایی که امکان دارد به نظر سیاسیون و افراد صاحب نفوذ توجه نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید ساز و کار جدیدی برای انتصابات در آموزش و پرورش درنظر گرفت

باید ساز و کار جدیدی برای انتصابات در آموزش و پرورش درنظر گرفت