مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 19:052021-11-29پزشكي

احتمال ورود سویه جدید کرونا از طریق مرز بوشهر


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مراقبت ملوانان بوشهری برای جلوگیری از ورود نوع جدید کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالمحمد خواجه ییان دوشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شناسایی سویه جدید و خطرناک کرونا (امیکرون) در برخی کشور ها اظهار داشت: بوشهر پرواز خارجی ندارد، اما شناور های خارجی به این استان رفت و آمد دارند و مطابق دستور وزارت بهداشت، محدودیت های ورود و خروج افراد به دستگاه های مربوط اطلاع رسانی شده است.

  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: همان طور که اعلام شده است، افراد غیر ایرانی از کشور های آفریقایی، بوتسوانا، آفریقای جنوبی، نامیبیا، زیمبابوه، لسوتو و اسواتینی اجازه ورود به ایران را ندارند.

وی افزود: مسافران ایرانی که از این کشور ها وارد کشور می شوند باید حداقل 2 هفته در شرایط قرنطینه باشند که در این مدت 3 نوبت تست PCR از آن ها گرفته می شود و پس از نتیجه منفی تست ها، حق خروج از قرنطینه را خواهند داشت.

  خواجه ییان تصریح کرد: اگرچه ملوانان بوشهری با کشور های آفریقایی در ارتباط مستقیم نیستند، اما با توجه به رفت و آمدشان به کشور های حوزه خلیج فارس و امکان ابتلا به بیماری، سلامتی آنان پس از بازگشت از سفر به طور دقیق بررسی می شود تا از ورود سویه جدید کرونا که به نام اُم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ورود سویه جدید کرونا از طریق مرز بوشهر

احتمال ورود سویه جدید کرونا از طریق مرز بوشهر