مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 18:352021-11-29اقتصادي

بانک ها مصوبات ستاد رونق تولید استان سمنان را اجرا کنند


استاندار سمنان با تاکید بر ضرورت راه اندازی واحدهای راکد فعلی در تملک بانک ها گفت: بانک های استان مصوبات ستاد رونق تولید را اجرا کنند.

- ، سید محمد رضا هاشمی شامگاه دوشنبه در نشست جلسه هم اندیشی احیای واحدهای راکد استان سمنان استانداری با بیان اینکه راه اندازی واحدهای راکد فعلی در تملک بانک ها و تقویت تولید، دو مؤلفه اصلی و تأثیرگذار در بحث تحقق رشد اقتصادی در استان است، تاکید کرد: نیاز است تا در این جلسات هم اندیشی احیای واحدهای راکد، به منظور رفع موانع و دستیابی به نتیجه مطلوب، از ظرفیت نخبگان اهل فن در سه محور صنعت و معدن، گردشگری و کشاورزی استفاده شود.

وی افزود: ما تلاش خود را بر حفظ وضعیت مطلوب در حوزه فعالیت واحدهای تولیدی به کار گرفتیم تا واحدهای فعال در حوزه تولید تقویت شوند و تعداد واحدهای راکد افزایش نیافته و در راستای راه اندازی مجدد این واحدها گام برداریم.

استاندار سمنان با بیان اینکه افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی فعال فعلی استان از دیگر سیاست ها و برنامه های ما در حوزه تولید است که به صورت جدی مورد توجه قرار خواهد گرفت، بیان کرد: می توان با اقدامات مطلوب مشکلات را برطرف کرد لیکن معیشت، اقتصاد و کسب و کار، سه مؤلفه اولویت دار و اصلی ما در اجرای برنامه ها و اقدامات است که به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها مصوبات ستاد رونق تولید استان سمنان را اجرا کنند

بانک ها مصوبات ستاد رونق تولید استان سمنان را اجرا کنند