مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 17:452021-11-29سياسي

بیشتر مراجعان به اورژانس های اجتماعی زنان زیر 30 سال هستند


سمن ها کمک کنند تا مشکلات و آسیب های حوزه بانوان کمتر شود زیرا متاسفانه در حال حاضر بیشتر مراجعات به اورژانس اجتماعی زنان زیر 30 سال و دختران جوان هستند.

- ، محمد شایسته عصر دوشنبه در بازدید مدیر کل بانوان استانداری گلستان از مرکز خانه امن گرگان اظهار کرد: متاسفانه حمایت و پشتیبانی لازم از مراکز خانه امن نمی شود و تعداد نیروهای این اماکن کم بوده و نیازمند یک عزم ملی و اجتماعی برای کمک به آنها هستیم.

مدیر بهزیستی گرگان افزود: آسیب های استان باید توسط سمن ها بومی سازی شود و این مسأله در شناسایی و حل چالش ها می توانند بسیار کمک کند.

شایسته ادامه داد: نیازمند یک هم افزایی در بین سمن ها و حوزه های مردم نهاد در مباحث اجتماعی با کمک استانداری و دیگر دستگاه های مربوطه هستیم تا بتوانیم آسیب های اجتماعی را اولویت بندی کنیم.

وی گفت: همچنین سمن ها کمک کنند تا مشکلات و آسیب های حوزه بانوان کمتر شود زیرا متاسفانه در حال حاضر بیشتر مراجعات به اورژانس اجتماعی زنان زیر 30 سال و دختران جوان هستند.

مدیر بهزیستی گرگان با بیان اینکه مراکز کاهش آسیب تا به حال عملکرد قابل توجهی داشته اند، تصریح کرد: این مراکز در جامعه نقش مسکن را ایفا می کنند و البته باید تلاش کنند تا هر 6 ماه یک بار بتوانند، کار تحلیلی و تحقیقی تحویل سازمان بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر مراجعان به اورژانس های اجتماعی زنان زیر 30 سال هستند

بیشتر مراجعان به اورژانس های اجتماعی زنان زیر 30 سال هستند