موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 17:452021-11-29سياسي

پیگیری 100 پروژه در سفر رییس جمهور به لرستان/ مشکلات آبی با تجمع خیابانی رفع نمی شود


در سفر استانی هیئت دولت به لرستان پیگیری حدود 100 پروژه خرد و کلان در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از خرم آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه با بیان اینکه این نشست فرصتی برای بهره گیری از نظرات و نگاه کارشناسانه رسانه ها است، افزود: رسانه یکی از ارکان اصلی دموکراسی محسوب می شود و خوشبختانه در این زمینه ظرفیت خوبی داریم.

وی رسانه را پل ارتباطی بین مردم و مسوولان عنوان کرد و در ادامه گفت: بیش از چهل سال از وقوع انقلاب می گذرد و با توجه به بیانیه مقام معظم رهبری کشور از جمیع جهات وارد مقوله و ایستگاه جدیدی می شود.

زیویار با بیان اینکه اصلی ترین سرمایه در کشور نیروی انسانی است، افزود: نسل اول انقلاب ذخیره ای واقعی و حقیقی به حساب می آمدند و کارنامه تقریبا قابل قبولی را ارائه کرده اند.

استاندار لرستان عنوان کرد: همه ما اذعان داریم مشکلاتی اساسی برای نسل فعلی وجود دارد و معتقدم هر چه بوده ماحصل عملکرد خود ماست.

نماینده مجلسی که انتخاب می شود منتخب ما بوده و وقتی حاضر نیستیم روی یک نفر تجمیع کرده و از تعلقات علمی و تخصصی عبور می کنیم نتیجه انباشت این مشکل ها می شود.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات با این انتخابات و روش های مان روی هم انبار شده و حالا باید برای آن فکری اساسی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری 100 پروژه در سفر رییس جمهور به لرستان/ مشکلات آبی با تجمع خیابانی رفع نمی شود

پیگیری 100 پروژه در سفر رییس جمهور به لرستان/ مشکلات آبی با تجمع خیابانی رفع نمی شود