مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 15:252021-11-29اقتصادي

فروش بیش از 17 میلیارد ریال کتاب درطرح پاییزه کردستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: بیش از 17 میلیارد و 820 میلیون ریال کتاب در طرح پاییزه کتاب 1400 توسط 54 کتابفروشی استان به فروش رفته است.

- عبید رستمی در گفت و گوی مجازی با رسانه های استان با اشاره به اینکه طرح پاییزه کتاب از 29 آبان تا 3 آذرماه امسال همزمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب در این استان همزمان با سراسر کشور به اجرا درآمد، اظهار کرد: 54 کتابفروشی استان که 42 باب در مرکز استان 12 باب کتابفروشی در شهرستان های تابعه در این طرح مشارکت داشتند.

وی با اشاره به اینکه کردستان در این طرح از لحاظ تعداد کتاب هاب فروخته شده نهم و از نظر مبلغ فروش کتاب جزو ششمین استان برتر کشور بوده است، اضافه کرد: 17 میلیارد و 820 میلیون و 110 هزار و 676 ریال کتاب در این تعداد کتابفروشی به فروش رسید، که در این رده بندی استان کردستان از نظر مبلغ فروش کتاب در رده ششم کشور بعداز تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قم و فارس قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان تعداد جلد کتاب فروخته شده در این طرح را 13 هزار و 792 جلد اعلام کرد و افزود: کردستان بعد از استان های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قم، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی جزو استانهای پرفروش از نظر تعداد کتاب های فروخته شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بیش از 17 میلیارد ریال کتاب درطرح پاییزه کردستان

فروش بیش از 17 میلیارد ریال کتاب درطرح پاییزه کردستان