مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 15:052021-11-29سياسي

تهیه طرح پیشرفت خراسان جنوبی در دستور کار قرار گیرد


تهیه طرح پیشرفت خراسان جنوبی با جمع تمام توانمندان بخش خصوصی و مردم داری و اخلاق مداری از وظایف استاندار جدید است.

- ایسنا/خراسان جنوبی وزیر کشور گفت: تهیه طرح پیشرفت خراسان جنوبی با جمع تمام توانمندان بخش خصوصی و مردم داری و اخلاق مداری از وظایف استاندار جدید است.

احمد وحیدی، عصر امروز 8 آذر در حاشیه مراسم تکریم و معارفه استانداران خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران درخصوص رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر تفویض اختیارات بیشتر به استانداران و مطالبه نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی مبنی بر استانداری ویژه خراسان جنوبی اظهار کرد: ویژگی های منحصر به فرد و ظرفیت های معدنی، کشاورزی و فرهنگی خراسان جنوبی، از این استان، یک استان ویژه ساخته است که با پشتکار و پیگیری مردم و توجهات دولت، مشکلات با سرعت بیشتری حل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر کشور بیان کرد: در حوزه قرارگاه عملیاتی توسعه و تامین ناوگان و تجهیزات مدیریت شهری و روستایی که ریاست آن را برعهده دارد در چارچوب وزارت کشور، به دنبال تجهیزاتی هستیم که یکی از استان هایی که باید پیگیری های لازم را انجام دهد، خراسان جنوبی است.

وی با تاکید بر استفاده از توانمندی های بخش خصوصی و مردم گفت: اخلاق مداری و فعال کردن ظرفیت های استانی باید مدنظر تمام استانداران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه طرح پیشرفت خراسان جنوبی در دستور کار قرار گیرد

تهیه طرح پیشرفت خراسان جنوبی در دستور کار قرار گیرد