مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 15:052021-11-29پزشكي

افراد اچ آی وی مثبت برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: افراد اچ آی وی مثبت با توجه به اینکه در گروه پرخطر قرار دارند حتماً برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بسیار مهم است که از سایر بیماری ها از جمله ایدز غفلت نکنیم، افزود: نیاز است مراقبت کنیم که تهدیدی از سوی دیگر بیماری ها متوجه جامعه نشود.

اطلاعات مبتلایان به ایدز کاملاً محرمانه باقی می ماند صافی زاده در خصوص شناسایی افراد اچ آی وی مثبت بیان کرد: افراد مبتلا به این بیماری کمتر به مراکز مشاوره بیماری های رفتاری مراجعه می کنند.

تمامی اطلاعات مبتلایان به ایدز کاملاً محرمانه باقی می ماند و افراد می توانند با خیال راحت به مراکز مراجعه کنند.

وی گفت: در رابطه با ایدز بحث بیماریابی فعال یا غربالگری در دستور کار نیست؛ باید آگاهی ها به نحو مناسب در جامعه ترویج یابد تا افراد از سلامتشان محافظت کنند و باید از رفتارهای پرخطر پرهیز شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار کرد: در بحث آموزش و آگاهی رسانی تمامی دستگاه های اجرایی و سازمان ها و… به نوعی نقش دارند و در برنامه عملیاتی برای هر یک از دستگاه ها نقش هایی تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه آموزش ها در این زمینه تقویت خواهد شد، افزود: طی یک سال و نیم اخیر به شدت درگیر کرونا و واکسیناسیون بوده ایم اما اکنون می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد اچ آی وی مثبت برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند

افراد اچ آی وی مثبت برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند