مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 14:502021-11-29سياسي

استاندار جدید خراسان جنوبی معرفی شد


جواد قناعت، با حضور وزیر کشور در بیرجند به عنوان نهمین استاندار خراسان جنوبی معرفی شد.

- آیین تکریم و معارفه استانداران خراسان جنوبی، عصر امروز دوشنبه 8 آذر با حضور وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان ارشد نظامی و انتظامی استان و مدیران کل استان در فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن حکم انتصاب جواد قناعت که به امضای رییس جمهوری رسیده، آمده است: با توجه به پیشنهاد وزیر محترم کشور و به استناد مصوبه جلسه مورخ سوم آذر ماه 1400 هیات محترم وزیران، نظر به تجارب ارزنده و سوابق اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت استاندار خراسان جنوبی منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاکدستی، فسادستیزی و اهتمام به مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در گره گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق عدالت و پیشرفته و رفع فقر و تبعیض کوشا باشید.

مجاهدت مستمر برای توسعه عادلانه و نوسازی زیرساخت های استان، پشتیبانی و مانع زدایی از امر تولید، استفاده از فناوری های نوین در حوزه کشاورزی، دامپروری، اکتشاف و بهره برداری مناسب از منابع معدنی و اهتمام ویژه به توسعه صنایع دستی و گردشگری در تعامل بایسته و مستمر با تمامی دستگاه های اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار جدید خراسان جنوبی معرفی شد

استاندار جدید خراسان جنوبی معرفی شد