مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 14:352021-11-29سياسي

حضور 3 استان جنوبی کشور در یادواره شهدای حقوقدان در شیراز


یادواره شهدای حقوقدان جنوب کشور به میزبانی استان فارس سومین حرم اهل بیت (ع) 10 آذرماه سال جاری با حضور معاون اول قوه قضاییه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام سیدکاظم موسوی در جمع خبرنگاران گفت: این یادواره با همکاری سپاه فجر استان فارس، دادگستری کل استان، سازمان قوه قضاییه با حضور مسئولان عالی رتبه قضایی و اجرایی کشور روز چهارشنبه دهم آذرماه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این یادواره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، به ویژه نسل جوان انقلاب است گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند که فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست وظیفه اصلی امروز ما اهمیت دادن به این فضیلت بزرگ است.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: با چنین اقدامات فرهنگی در چنین برهه مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی به دشمنان خود هشدار می دهیم که حق مردمان سرافراز این مرز و بوم حتی به قیمت تقدیم ارزشمندترین گوهر وجودیمان که پیش از این نیز در جنگ هشت ساله به اثبات رسانده ایم زایل و ضایع شدنی نیست.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس با بیان اینکه عرصه ایران اسلامی میدان کارزار و مجاهدت مردانی است که به تأسی از سیدالشهداء (ع) علم مبارزه و مقاومت برداشته و رسالت صیانت از ارزش های الهی را بر عهدا گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 3 استان جنوبی کشور در یادواره شهدای حقوقدان در شیراز

حضور 3 استان جنوبی کشور در یادواره شهدای حقوقدان در شیراز