مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 14:252021-11-29سياسي

پروژه های نیمه کاره شهر گناوه تکمیل می شود


شهردار گناوه با تاکید بر تکمیل پروژه های نیمه کاره شهر گفت: تکریم ارباب رجوع و احترام به درخواست های قانونی مردم در اولویت فعالیت های شهرداری گناوه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد رستمی بعد از ظهر دوشنبه در آیین تکریم سرپرست شهرداری گناوه و معارفه شهردار این شهر اظهار داشت: آبادانی، سرزندگی، شادابی و نشاط در شهر در سایه اتحاد، همدلی و با هم بودن رقم خواهد خورد و در این راستا همه باید به شهرداری کمک کنند.

شهردار گناوه افزود: وجود اختلاف نظر در هر مجموعه ای طبیعی است اما زمانی می توان موفق عمل کرد و به آینده امیدوار بود که اتحاد و همدلی حاکم باشد و با این همدلی و وحدت موفقیت ها تضمین شده است.

وی بیان کرد: من به عنوان فرزند این شهر امروز افتخار شهرداری این شهر بر عهده می گیرم ولی زمانی موفقیت حاصل خواهد شد که همه در کنار هم و با اتحاد قدم برداریم.

شهردار گناوه یادآور شد: در شهر گناوه کارهای خوبی در گذشته انجام شده و شهرداران مختلف در ادوار گذشته برای شهر زحمت کشیده و تلاش کرده اند که قابل تقدیر است اما هنوز مشکلاتی در شهر وجود دارد که برای رفع آنها باید تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس پتانسیل ها و ظرفیت های شهر گناوه، برنامه ریزی و برای پیشرفت شهر تلاش خواهد شد گفت: توزیع عادلانه خدمات در همه محله های شهر، تسریع در انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نیمه کاره شهر گناوه تکمیل می شود

پروژه های نیمه کاره شهر گناوه تکمیل می شود