مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 14:252021-11-29سياسي

مانور سراسری زلزله و ایمنی در گناوه برگزار شد


بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن جامعه تاب آور» در مدرسه دخترانه حضرت زینب (س) گناوه برگزار شد.

- پیرامون اجرای این مانور اظهار داشت: مانور زلزله و ایمنی امروز مورخ 8 آذر ماه 1400 در مدرسه حضرت زینب (س) گناوه با همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد.

عبدالعلی صیادی افزود: یکی از اهداف برگزاری این مانور ایمنی و تاب آوری در برابر حوادث و بلایای طبیعی و غیر طبیعی است که در آموزشگاه های سراسر کشور همزمان برگزار می شود و نتیجه بخش است.

وی گفت: چشم انداز راهبرد سازمانی 10 ساله این جمعیت از 1395 تا 1404 جوامع ایمن تاب آور در برابر حوادث و سوانح با هدف کرامت انسانی و گسترش صلح و دوستی و خدمات داوطلبانه در ایران و سراسر جهان است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه ادامه داد: با توجه به حادثه خیز بودن کشور و شهرستان گناوه آموزش های امداد و نجات ضرورت دارد که در این ارتباط این جمعیت گام های مؤثری برداشته است، وی گفت: این مانور با مشارکت مدیریت بحران شهرستان و با حضور فرماندار، آموزش و پرورش، هلال احمر، آتش نشانی، نیروی انتظامی، سپاه انصار الحسین (ع)، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شرکت آبفا، اتفاقات شرکت گاز و با همکاری مدیریت و کارکنان و دانش آموزان مدرسه حضرت زینب (س) شهرستان گناوه برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور سراسری زلزله و ایمنی در گناوه برگزار شد

مانور سراسری زلزله و ایمنی در گناوه برگزار شد