مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 14:052021-11-29سياسي

انتقاد سلیمی از مسدود شدن منابع ارزی ایران در بانک های کره جنوبی


عضو هیأت رییسه مجلس در دیدار با سفیر کره جنوبی، از مسدود شدن منابع ارزی جمهوری اسلامی ایران در بانک های کره جنوبی انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، یون کانگ هیان سفیر کره جنوبی در تهران ظهر امروز (دوشنبه 8 آذرماه) با حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی، عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

سلیمی در ابتدای این دیدار سیاست جمهوری اسلامی ایران را توسعه ارتباطات با همه کشورها بر اساس تعامل و حفظ منافع متقابل خواند و گفت: با توجه به پیشینه ارتباطات تاریخی میان ایران و کره جنوبی، همواره روابط خوبی از گذشته برقرار بوده اما متأسفانه به دلیل سیاست اشتباه چند سال اخیر دولت کره جنوبی، جایگاه این کشور در افکار عمومی ایران به شدت خدشه دار شده است.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از مسدود شدن منابع ارزی جمهوری اسلامی ایران در بانک های کره جنوبی تصریح کرد: عدم دسترسی ایران به منابع ارزی خود در بانک های کره جنوبی، خلاف حقوق تجارت و بین الملل است و پیروی از سیاست های خصمانه آمریکا به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی در همین راستا افزود: نخست وزیر کره جنوبی در سفر اخیرشان به تهران وعده هایی جهت آزادسازی منابع ارزی ایران دادند که تاکنون محقق نشده اند و مشکلات کماکان باقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سلیمی از مسدود شدن منابع ارزی ایران در بانک های کره جنوبی

انتقاد سلیمی از مسدود شدن منابع ارزی ایران در بانک های کره جنوبی