مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 13:052021-11-29اجتماعي

مانور سراسری زلزله و ایمنی درمدارس زنجان برگزار شد


بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس در مناطق 14 گانه استان زنجان برگزار شد.

- ، بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور و آمادگی در برابر زلزله در شرایط پاندمی در دبیرستان حضرت ولیعصر (عج) نجان برگزار شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: هدف از اجرای این مانور، افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در مورد زلزله، ایجاد آمادگی برای انجام واکنش های سریع در برابر آن، آشنایی دانش آموزان با حوادث طبیعی و چگونگی مقابله با آن است.

صفی الله کرامتی اظهار داشت: ایجاد فرهنگ ایمنی و مقاوم سازی، و کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله از اهداف دیگر برگزاری مانور زلزله در استان است.

وی افزود: مردم در حوادث آمادگی لازم را داشته باشند و این نوع مانورها را در منازل خود تمرین کنند تا در مواقع بحرانی بتوانند کاری بکنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان بر لزوم ارتقای آموزش های مقابله با زمین لرزه تاکید کرد و ابراز داشت: تقویت آموزش ها در بین عموم مردم به ویژه دانش آموزان در کاهش میزان خسارات بسیار موثر است.

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مانور زلزله یک کارگاه عملی برای آموزش های لازم برای مواقع بحرانی از جمله زلزله است و مدرسه بهترین مکان برای ارائه این آموزش ها به دانش آموزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور سراسری زلزله و ایمنی درمدارس زنجان برگزار شد

مانور سراسری زلزله و ایمنی درمدارس زنجان برگزار شد