مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 13:002021-11-29اجتماعي

پیش بینی بارش باران و رعد و برق در کرمانشاه


مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پیش بینی بارش باران و رعد و برق در استان کرمانشاه خبر داد.

- فیروز دولتشاهی در گفتگو با اظهار کرد: بر اساس بررسی و تحلیل آخرین داده های هواشناسی هوای استان تا اواسط روز چهارشنبه صاف تا قسمتی ابری و همراه با وزش باد و رشد ابر خواهد بود.

وی افزود: با فعالیت موجی ناپایدار در استان کرمانشاه از اواخر روز چهارشنبه و پنج شنبه جو منطقه متأثر شده و سبب وزش باد نسبتاً شدید در استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: فعالیت سامانه بارشی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در بعضی ساعات بارش باران و رعد و برق را در استان کرمانشاه به همراه خواهد داشت.

دولتشاهی با اشاره به کاهش دما استان کرمانشاه از روز چهارشنبه، بیان کرد: دمای هوا تا روز سه شنبه با روندی آرام افزایش یافته اما از روز چهارشنبه تا روز جمعه به شکلی محسوس کاهش خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: دما هوای استان کرمانشاه طی امروز در گرم ترین ساعت به 18 درجه سانتی گراد بالای صفر و در سردترین ساعت شبانه روز به 2 درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان کرمانشاه جمع آوری و کیسه گیری محصولات برداشت شده نظیر پیاز و سیب زمینی و انتقال به انبارهای در نظر گرفته شده، تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش باران و رعد و برق در کرمانشاه

پیش بینی بارش باران و رعد و برق در کرمانشاه