مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:252021-11-29سياسي

بیشترین مشکلات عراقی ها در سفر به ایران


قبل از کرونا تسهیلات و شرایط سفر بین دو کشور بیشتر و آسان تر بود، اما الان وزارت بهداشت ایران قوانینی را تعیین کرده است که به هر حال باید رعایت کنیم، - چون این مقررات فقط برای عراقی ها و ایرانی ها نیست.

رییس معاونت گردشگری در استان کربلا گفت: بی ثباتی قیمت ها، بدتعهدی و بدقولی در خدمات دهی و وجود دلال ها، مهم ترین مشکلات زائران و مسافران عراقی در ایران است.

سید رائد که همراه با نمایندگان شرکت های گردشگری از استان های مختلف عراق برای مذاکره با آژانس های گردشگری ایران به مشهد سفر کرده بود و تنها نماینده دولتی هیأت گردشگری عراق محسوب می شد، در گفت وگو با ایسنا، هدف از سفر این هیأت بزرگ به ایران را تقویت رابطه بین شرکت های خصوصی دو کشور و هماهنگی بین آن ها برای ایجاد زمینه همکاری های بیشتر مخصوصا در زمینه گرشگری سلامت ذکر کرد.

او با اشاره به فرهنگ سفر عراقی ها که معمولا خانوادگی و بدون استفاده از خدمات شرکت ها و آژانس های معتبر و بیشتر با برنامه شخصی به ایران سفر می کنند، درباره تعداد شرکت های عراقی که به ایران مسافر و زائر می فرستند، گفت: شاید نتوان عدد دقیقی داد، ولی تقریبا حدود 30 درصد از شرکت ها و آژانس های عراقی در زمینه گردشگری سلامت و مذهبی با ایران کار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین مشکلات عراقی ها در سفر به ایران

بیشترین مشکلات عراقی ها در سفر به ایران