مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:202021-11-29سياسي

ثقفی: دانشگاه شاهد یک بازوی فکری و اتاق فکر برای بنیاد شهید و امور ایثارگران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کامیار ثقفی، رییس سابق دانشگاه شاهد در مراسم تودیع و معارفه رییس و سرپرست جدید این دانشگاه که با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، - رییس سابق دانشگاه شاهد با بیان اینکه این دانشگاه یک بازوی فکری و اتاق فکر برای بنیاد شهید و امور ایثارگران است، گفت: رییس جدید دانشگاه شاهد دارای قابلیت های علمی، شخصی و اخلاقی خوبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کامیار ثقفی، رییس سابق دانشگاه شاهد در مراسم تودیع و معارفه رییس و سرپرست جدید این دانشگاه که با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، گفت: بنده از آقای قاضی زاده به خاطر اینکه پذیرفتند تا این بار سنگین مسئولیت را بعد از سال ها از روی دوش من بردارند قدردانی می کنم.

دانشگاه شاهد دارای ظرفیت های فوق العاده ای است و هم می تواند مشکلات سازمان بنیاد و امور ایثارگران را حل کند و از طرفی ماموریت های خود را که در اساسنامه این دانشگاه ذکر شده انجام دهد.

وی با بیان اینکه دانشگاه شاهد یک بازوی فکری و اتاق فکر برای بنیاد شهید و امور ایثارگران است و قطعا آقای قاضی زاده هاشمی نیز این دید را نسبت به دانشگاه شاهد دارد، اضافه کرد: رییس جدید دانشگاه شاهد دارای قابلیت های علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثقفی: دانشگاه شاهد یک بازوی فکری و اتاق فکر برای بنیاد شهید و امور ایثارگران است

ثقفی: دانشگاه شاهد یک بازوی فکری و اتاق فکر برای بنیاد شهید و امور ایثارگران است