مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:152021-11-29اجتماعي

بازگشایی مدارس سبب افزایش کرونا نشده است


قزوین_مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین گف: طبق آمار روزانه ای که از علوم پزشکی دریافت می کنیم نمی توانیم بگوییم که ویروس کرونا با بازگشایی مدارس افزایش داشته است .

- حسنعلی اصغری در گفت وگو با با بازگشایی مدارس رو به تفزایش گذاشته است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین اذعان کرد: طبق آمار روزانه ای که ما از علوم پزشکی دریافت می کنیم نمی توانیم بگوییم که ویروس کرونا با بازگشایی مدارس افزایش داشته است اما با توجه به اینکه دانش آموزان هم اکنون در مدارس حضور دارند و شرایط ما برای دریافت آمار وضعیت ابتلاء تغییر کرده است شاید اینگونه به نظر برسد که دانش آموزان به کرونا مبتلا می شوند.

وی افزود: درحال حاضر مدارس به صورت حضوری با رعایت فاصله گذاری، رعایت پروتکل های بهداشتی و تهویه برگزار می شوند اما اگر در حوزه کرونا مشکلی پیش بیاید قطعاً ما سلامت دانش آموزان را در نظر گرفته و طبق شرایط موجود تدبیر و برنامه ریزی خواهیم کرد.

این مسئول ابراز کرد: کمیته بهداشت مدارس نیز با توجه به شرایط مدارس می توانند تصمیم گیری های لازم را انجام دهند و صورت لزوم و تشخیص می توانند کلاس یا مدرسه را تعطیل کنند زیرا اولویت اصلی ما سلامت دانش آموزان است اگرچه مسائلی نظیر آموزش و پرورش نیز برای ما اهمیت دارد اما اولویت اصلی حفظ سلامت دانش آموزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس سبب افزایش کرونا نشده است

بازگشایی مدارس سبب افزایش کرونا نشده است