مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:102021-11-29سياسي

پدافند غیرعامل لازمه مصون سازی سرمایه های ملی


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: برای مصون سازی خود و سرمایه های ملی لازم است از پدافند غیرعامل استفاده کنیم که پدافند سایبری نیز یکی از راهکار های این مهم است.

- احمد ریواده، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان 8 آذر 1400 در جلسه قرارگاه پدافند سایبری استان، اظهار کرد: پدافند غیرعامل، ابتدا باید در بین بدنه اجتماعی و فعالان موثر این حوزه، دارای درک و فهم مشترک باشد.

وی با بیان اینکه امروز ما در وسط یک جنگ هستیم، گفت: پنج وظیفه رصد و پایش مستمر توسط دستگاه های اجرایی در شبکه های داخلی خود، تشخیص تهدیدات، تجزیه و تحلیل تهدیدات، بازیابی اطلاعات و تولید قدرت پاسخگویی، وظایف اصلی و مهم در حوزه پدافند سایبری است.

ریواده افزود: افزایش توانمندی رصد و پایش مستمر در حوزه پدافند غیرعامل، ضرورت دارد از طریق آموزش و ایجاد ساختار، در دستور کار قرار داشته باشد.

وی اضافه کرد: در حوزه سایبری، ما با آسیب، تهدید و جنگ سایبری مواجه هستیم که تشخیص تهدیدات و شناسایی آسیب ها، امری ضروری و بسیار مهم است.

معاون استاندار سمنان تاکید کرد: تجزیه و تحلیل تهدیدات و آسیب ها به همراه جمع آوری بازخوردها از سوی دستگاه های اجرایی، امری لازم برای مدیریت مسائل مرتبط با تهاجم سایبری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند غیرعامل لازمه مصون سازی سرمایه های ملی

پدافند غیرعامل لازمه مصون سازی سرمایه های ملی