مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:052021-11-29سياسي

مزار طلبه شهید ترکیه ای دفاع مقدس در بهشت زهرا+ عکس


کمال می دانست ایران کشور دین و اسلام اس.

بنابراین با علم به اینکه حضور در جبهه های حق علیه باطل راه خداست، به جبهه رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جمعی از زنان نخبگان کشور جنگ عراق علیه ایران برای ادامه تحصیلات حوزوی خود به این کشور آمده بود.

  وی درباره انگیزه کمال قزل کایا برای حضور در جبهه های حق علیه باطل افزود: زمان به شهادت رسیدن برادرم بنده خردسال بودم، اما پدر و مادرم همیشه می گفتند که عشق به اسلام، امام حسین (ع) و شهادت، منجر به حضور برادرم در جبهه های حق علیه باطل شد.

قزل کایا در ادامه تصریح کرد: به خاطر دارم زمانی که کمال می خواست به جبهه های حق علیه باطل برود، طی تماسی با پدرم از او اجازه گرفت که پدرم هم به او اجازه داد و کمال به جبهه رفت.

وی در واکنش به اینکه با توجه به ایرانی نبودن کمال قزل کایا، حضور او در جبهه های دفاع از خاک ایران در برابر رژیم بعث عراق سؤال برانگیز است، اظهار داشت: کمال می دانست ایران کشور دین و اسلام است، بنابراین با علم به اینکه حضور در جبهه های حق علیه باطل راه خدا است، به جبهه رفت.

خواهر شهید قزل ‎کایا درباره نقش موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نگهداشتن یاد شهدا، بیان داشت: در حقیقت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس توانسته نقش مهمی در زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزار طلبه شهید ترکیه ای دفاع مقدس در بهشت زهرا+ عکس

مزار طلبه شهید ترکیه ای دفاع مقدس در بهشت زهرا+ عکس