مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:002021-11-29سياسي

توزیع کانکس در مدارس مناطق زلزله زده هرمزگان


مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام خبر تهیه کانکس برای مناطق زلزله زده گفت: سفارش ساخت و توزیع کانکس به ویژه برای مدارس روستاهای زلزله زده در دستور کار قرار دارد و به زودی بخشی از آن در بین مناطق توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید سلیمانی ضمن سفر به استان هرمزگان و بازدید از نحوه اجرای مصوبات صادر شده در زلزله با مسئولین استانی و گروه های جهادی نیز دیدار کرد و گفت: مشارکت در بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله یکی از مأموریت اصلی این نهاد است و همه ظرفیت ها برای کمک به مردم بسیج شده است و هم اکنون درهرمزگان شبکه ای از رابطان جهادی وجود دارد که به ویژه در مواقع بحران در سطح شهرها، روستاها و محلات فعالیت می کنند.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در هرمزگان نیز گفت: تهیه و توزیع بسته های معیشتی 72 ساعته و هفتگی، اعزام تیم های پزشکی جهادی و استقرار کاروان سلامت با امکانات کامل پزشکی و خدمات دارویی رایگان اقدامات بنیاد احسان در هرمزگان در زلزله اخیر بوده است.

مدیر عامل بنیاد احسان با اعلام خبر تهیه کانکس برای مناطق زلزله زده نیز اظهار کرد: سفارش ساخت و توزیع کانکس به ویژه برای مدارس روستاهای زلزله زده در دستور کار قرار دارد و به زودی بخشی از آن در بین مناطق توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع کانکس در مدارس مناطق زلزله زده هرمزگان

توزیع کانکس در مدارس مناطق زلزله زده هرمزگان