مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:552021-11-29اجتماعي

رواج تجاری سازی غیرمجاز در سطح شهر همدان


عضو شورای شهر همدان با اشاره به رواج تجاری سازی غیرمجاز املاک در همدان گفت: تجاری سازی املاک حتی به باغ های سطح شهر گسترش یافته و در آینده به مشکلات اساسی در این حوزه برخواهیم خورد.

- ، حمید بادامی نجات در صحن شورای اسلامی شهر همدان مطرح کرد: مشکل ترافیک در حاشیه شهر همدان به شکلی است که در برخی از ساعات شاهد معضلات اساسی در این مناطق هستیم و راهنمایی و رانندگی و شهرداری و دستگاه های ذیربط باید نسبت به این معضل چاره سازی کنند.

وی اضافه کرد: شهرداری همدان در راستای نصب علائم راهنمایی و رانندگی به وظیفه خود عمل کرده اما پارک وانت بارها و سد معبر در حاشیه خیابان ها باعث کندی تردد خودروها و بروز معضل ترافیک شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان این موضوع، خواستار رسیدگی به این مشکلات از سوی راهنمایی و رانندگی و شهرداری شد و افزود: اعتراض مردم به معضل ترافیک افزایش یافته و نارضایتی عمومی را به دنبال دارد.

بادامی نجات در ادامه با اشاره به رواج تجاری سازی غیر مجاز در سطح شهر همدان، گفت: تجاری سازی املاک حتی به باغ های سطح شهر گسترش یافته و در آینده به مشکلات اساسی در این حوزه بر خواهیم خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رواج تجاری سازی غیرمجاز در سطح شهر همدان

رواج تجاری سازی غیرمجاز در سطح شهر همدان