مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:552021-11-29اجتماعي

برگزاری رویداد آینده پژوهی در امنیت غذایی در خوزستان


مدیر مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی خوزستان از برگزاری رویداد آینده پژوهی در امنیت غذایی توسط مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با همکاری پارک علم و فناوری استان خبر داد.

- برگزاری رویداد "آینده پژوهی در امنیت غذایی" در خوزستان ایسنا/خوزستان مدیر مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی خوزستان از برگزاری رویداد آینده پژوهی در امنیت غذایی توسط مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با همکاری پارک علم و فناوری استان خبر داد.

فاطمه مسکینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری رویداد آینده پژوهی در امنیت غذایی، اظهار کرد: امنیت غذایی به مفهوم اطمینان از دسترسی همه مردم به غذای کافی، سالم و مغذی در تمام اوقات به منظور داشتن زندگی سالم و فعال و بر اساس ترجیحات غذایی است.

وی افزود: با توجه به اینکه تأمین غذا و امنیت غذایی، مهمترین نیاز جوامع بشری است و عواملی همچون کمبود منابع آب، تغییرات اقلیمی، تخریب خاک ها و افزایش جمعیت جهان دستیابی به این مهم را بیش از پیش با چالش مواجه کرده است، ضروری است که از کشاورزی سنتی به سمت کشاورزی هوشمند و مکانیزه قدم برداریم.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی خوزستان بیان کرد: در این رویداد هدف ما، همفکری محققین، اساتید دانشگاه ها، دانشجویان و صاحبان ایده از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد آینده پژوهی در امنیت غذایی در خوزستان

برگزاری رویداد آینده پژوهی در امنیت غذایی در خوزستان