مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:502021-11-29سياسي

گشایش نمایشگاه اهل باد در بندرگاه هرمز


مسئول بندرگاه چند منظوره هرمز از گشایش نمایشگاه اهل باد با هدف آشنایی گردشگران، مسافران و نسل جوان امروز با آداب و رسوم و آیین های دریایی گذشتگان در جزیره رنگین کمانی خلیج فارس خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مسئول بندرگاه چند منظوره هرمز از گشایش نمایشگاه "اهل باد" با هدف آشنایی گردشگران، مسافران و نسل جوان امروز با آداب و رسوم و آیین های دریایی گذشتگان در جزیره رنگین کمانی خلیج فارس خبر داد.

علیرضا ادیمی ظهر امروز (هشتم آذرماه) با بیان اینکه رویداد اهل باد بخشی از یک پژوهش در وادی فرهنگ روایتی این منطقه بوده که با آداب و رسوم ساکنین جنوب کشور گره خورده است، گفت: برپایی این نمایشگاه دریچه ای برای ثبت میراث شناسی بومیان منطقه و تاریخ مصور فرهنگ مردمان این خط از جنوب کشور است.

مدیر بندرگاه هرمز به چندین نمایشگاه دایر شده در سالهای گذشته نیز اشاره ای داشت و افزود: این بندرگاه به عنوان مبدا ورود به جزیره زیبای هرمز ویترینی مهم برای به تصویر کشیدن استعدادها و توانمندی های هنرمندان بومی بدل شده تا گردشگران علاوه بر لذت بردن از جاذبه های طبیعی و چشم نواز جزیره هرمز از هنر فاخر هنرمندان استان هرمزگان نیز بازدید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش نمایشگاه اهل باد در بندرگاه هرمز

گشایش نمایشگاه اهل باد در بندرگاه هرمز