مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:452021-11-29سياسي

سازمان اوقاف از بین رفتن اسناد وقفی را تکذیب کرد/ فضاسازی رسانه ای است


در روزنامه ای قید شده است که اوقاف قضیه ترکیدگی لوله را کتمان کرده است در حالی که پیشتر مدیرکل روابط عمومی سازمان اعلام کرده بود که انبار پشتی مخزن  دچار ترکیدگی لوله و  نشتی آب شده و اسناد وقفی آسیبی ندیده اند.

- سازمان اوقاف از بین رفتن اسناد وقفی را تکذیب کرد/ فضاسازی رسانه ای است در روزنامه ای قید شده است که اوقاف قضیه ترکیدگی لوله را کتمان کرده است در حالی که پیشتر مدیرکل روابط عمومی سازمان اعلام کرده بود که انبار پشتی مخزن  دچار ترکیدگی لوله و  نشتی آب شده و اسناد وقفی آسیبی ندیده اند.

معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه با تکذیب خبر از بین رفتن اسناد وقفی، گفت: مخزن اسناد سازمان اوقاف و امور خیریه ازلحاظ امکانات و استانداردهای لازم مورد تایید سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران قرار گرفته است و با این سازمان به صورت مداوم تعامل و همکاری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، امرالله حسنی نیا معاون اوقافی،حقوقی و ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه بازدید مدیران و مسئولان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از مخزن اسناد این سازمان گفت: مخزن اسناد سازمان اوقاف همه استانداردهای لازم برای نگهداری اسناد را داراست و این که برخی از این مکان به عنوان استخر یادکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان اوقاف از بین رفتن اسناد وقفی را تکذیب کرد/ فضاسازی رسانه ای است

سازمان اوقاف از بین رفتن اسناد وقفی را تکذیب کرد/ فضاسازی رسانه ای است