مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-29سياسي

جشنواره قرآنی مدهامتان کرمان برگزار می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد کرمان گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان استان کرمان طی دی ماه در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود.

- با اشاره به اهمیت فعالیت های قرآنی در سطح جامعه گفت: با توجه به اینکه قرآن کریم، کتاب زندگی است و در تمامی ابعاد و سطوح راهبرد و استراتژی دارد لذا باید در زمینه های مختلف از این کتاب آسمانی و انسان ساز استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از روش های ترویج فرهنگ قرآنی برگزاری جشنواره ها و مسابقات قرآنی برای سنین و اقشار مختلف جامعه است، بیان کرد: ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان نیز در این زمینه در حال برگزاری برنامه های مختلف است و یکی از این برنامه های شاخص، جشنواره قرآنی مدهامتان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان با بیان این مطلب که دبیرخانه دائمی این جشنواره در شهرستان انار دایر شده و هر ساله در حال برگزاری است، عنوان کرد: امسال نیز در پنجمین سال متوالی شهرستان انار میزبان برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان است.

وی اظهار کرد: مرحله اول این جشنواره از طریق ثبت اثر شرکت کننده ها در سامانه بچه های مسجد انجام و پس از داوری، در هر رشته پنج نفر به صورت حضوری به جشنواره قرآنی مدهامتان راه پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره قرآنی مدهامتان کرمان برگزار می شود

جشنواره قرآنی مدهامتان کرمان برگزار می شود