مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:252021-11-29سياسي

نگذاریم پلاسکویی دیگر تکرار شود/مافیایی جمعه بازار کیست؟


نشست بررسی وضعیت جمعه بازار یاسوج روز دوشنبه هشتم آذر ماه 1400 با حضور مسئولان و متولیان امر و نمایندگان غرفه داران در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نشست بررسی وضعیت جمعه بازار یاسوج روز دوشنبه هشتم آذر ماه 1400 با حضور مسئولان و متولیان امر و نمایندگان غرفه داران در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سید جواد هاشمی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست خطاب به نمایندگان غرفه داران حاضر در این نشست با بیان اینکه خدمتگزار همه مردم هستیم، افزود: نمی خواهیم کسی از غرفه داران جمعه بازار متحمل ضرر و زیان شود هدف ما کمک به شما است، شما هم به لحاظ مالی و هم جانی در معرض خطر هستید.

وی اظهار کرد: اگر حادثه ای مانند آتش سوزی سال 97 دوباره در جمعه بازار رخ دهد همه کسبه حتی مردمی که در این مکان برای خرید آمده اند آسیب می بینند اگر هم حادثه شب رخ دهد، جان و مال شما کسبه جمعه بازار در خطر است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کسبه جمعه بازار یاسوج بدانند می خواهیم بدون اینکه خطری آنها را تهدید کند نان آنها را به روز کنیم فکر نکنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگذاریم پلاسکویی دیگر تکرار شود/مافیایی جمعه بازار کیست؟

نگذاریم پلاسکویی دیگر تکرار شود/مافیایی جمعه بازار کیست؟