مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:102021-11-29اجتماعي

سامانه بارشی کردستان را فرا می گیرد


از غروب روز چهارشنبه تا اواخر وقت پنجشنبه یک سامانه بارشی استان را فرا می گیرد که موجب بارش باران و برف در نواحی مختلف می شود.

- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: از غروب روز چهارشنبه تا اواخر وقت پنجشنبه یک سامانه بارشی استان را فرا می گیرد که موجب بارش باران و برف در نواحی مختلف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، علی پناهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سامانه بارشی که بیشتر نواحی غربی و مرکزی استان همچون شهرهای بانه، مریوان، سروآباد، سنندج و کامیاران را در بر می گیرد در ارتفاعات باعث بارش برف می شود و اختلال در تردد در گردنه ها و جاده های استان نیز دور از انتظار نیست.

وی افزود: وزش باد در بعد از ظهر روز چهارشنبه شدید است و به دنبال آن پدیده گرد و غبار محلی هم مشاهده می شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: از امروز تا روز چهارشنبه دمای هوای استان روند افزایشی دارد اما از روز چهارشنبه تا هفته آینده دمای هوا افت پیدا می کند.

وی یادآور شد: در شبانه روز گذشته روستای سراب شهرک شهرستان دهگلان با دمای منفی یک درجه سردترین و روستای سلین در شهرستان سرواباد با دمای 20 درجه سانتی گراد گرمترین نقاط استان بودند دمای شهر سنندج مرکز استان نیز بین 2 و 19 درجه سانتی گراد در نوسان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی کردستان را فرا می گیرد

سامانه بارشی کردستان را فرا می گیرد