مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:102021-11-29دانش

اعلام نحوه آموزش حضوری و امتحانات پایان ترم دانشجویان علامه طباطبایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در دستور العمل از سرگیری تدریجی آموزش حضوری در دانشگاه علامه طباطبایی برای نیم سال اول سال تحصیلی 1401 -1400 آمده است؛ - دستورالعمل از سرگیری تدریجی آموزش حضوری و نحوه امتحانات پایان ترم دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبایی برای نیمسال اول سال تحصیلی 1401 -1400 ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در دستور العمل از سرگیری تدریجی آموزش حضوری در دانشگاه علامه طباطبایی برای نیم سال اول سال تحصیلی 1401 -1400 آمده است؛ گذر از یادگیری سنتی حضوری به آموزش آنلاین تجربه کاملا متفاوتی برای دانشگاه ها، اساتید و دانشجویان بوده و یادگیری آنلاین و آموزش مجازی به دارویی برای این همه گیری بی سابقه تبدیل شد.

با این حال در کنار مزایای یادگیری الکترونیک، همچون کاهش هزینه های یادگیری و هزینه های جانبی در دانشگاه ها، توسعه زیر ساخت های دانشگاهی، تقویت مهارت های دیجیتالی دانشجویان، افزایش ظرفیت کلاس ها در جهت کاهش مشکلات ناشی از کمبود اعضاء هیت علمی و.

، بزرگرین مشکل دانشگاه ها در آموزش مجازی، مسئله حضور و تاثیر حضور در ایجاد ارتباط دوسویه استاد و دانشجو، در جهت افزایش کیفیت آموزشی و استفاده از امکانات دانشگاه ها می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نحوه آموزش حضوری و امتحانات پایان ترم دانشجویان علامه طباطبایی

اعلام نحوه آموزش حضوری و امتحانات پایان ترم دانشجویان علامه طباطبایی