مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:052021-11-29اجتماعي

ماجرای حادثه مانور زلزله در بجنورد چه بود؟


مدیرعامل آتش نشانی بجنورد، ماجرای حادثه رخ داده طی مانور زلزله در یکی از مدارس بجنورد را تشریح کرد و به بیان دلایل آن پرداخت.

- مهدی جعفری، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بیشتر مدارس بجنورد درب استاندارد برای حضور ماشین های آتش نشانی در داخل مدرسه ندارند، اظهار کرد: در سال 97 با آموزش و پرورش استان برای اصلاح سر درب مدارس، مکاتبه ای داشتیم و هشدارهای مربوطه نیز اعلام شد اما مسئولان آموزش و پرورش هیچ گونه توجهی به این هشدارها نداشتند و آتش نشانی نیز مسئولیت خود را در این مورد انجام داده است.

وی با بیان اینکه امروز مانور زلزله در هنرستان اندیشه بجنورد برگزار شد، افزود: در مانور امروز، قسمت ابتدایی خودروی آتش نشانی از درب هنرستان عبور کرد اما قسمت انتهای ماشین یا همان مانیتور ماشین آتش نشانی با سر درب برخورد کرد و موجب حادثه شد که خوشبختانه این حادثه منجر به مصدومیت فردی نشد.

جعفری با اشاره به اینکه برق و گاز هنرستان پیش از شروع مانور قطع شده بود، اضافه کرد: اگر این حادثه در واقعیت رخ می داد، به طور قطع دردسری جدی ایجاد می شد و امکان به خطر افتادن جان شهروندان وجود داشت.

مدیرعامل آتش نشانی بجنورد تصریح کرد: پیش از پایان کار منازل مسکونی و مجتمع ها، کارشناس آتش نشانی حضور پیدا می کند و بررسی ها از استاندارسازی انجام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای حادثه مانور زلزله در بجنورد چه بود؟

ماجرای حادثه مانور زلزله در بجنورد چه بود؟