مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:052021-11-29اجتماعي

عرصه تعلیم و تربیت از سیاست جدا شود


معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه باید عرصه تعلیم و تربیت از سیاست جدا شود گفت: باید استعداد های دانش آموزان شناسایی و ارتقا یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مصطفی رستمی ظهر امروز در نشست خبری با موضوع حل چالش های آموزش و پرورش با ظرفیت نخبگان اظهار کرد: یکی از ساحت های سندهای تحول بنیادین آموزش و پرورش ارتقای معرفت و بصیریت دینی، انقلابی و سیاسی معلمان و دانش آموزان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه عرصه تعلیم و تربیت سیاست زده شده است گفت: تا زمانی که این عرصه از انسان هایی که وضعیت آموزش و پرورش را به چالش می کشند، پاک نشود اتفاق خاصی در این حوزه نخواهد افتاد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: وقتی رییس دولتی اعتقادی به تعلیم اخلاقی و دینی دانش آموزان ندارد نه تنها عاملی برای اجرای سند تحول بنیادی نمی شوند بلکه تلاش می کنند سند 2030 را نیز اجرایی شود، عرصه تعلیم و تربیت پیشرفت نخواهد کرد.

 وی با تاکید به اینکه باید عرصه تعلیم و تربیت از سیاست جدا شود افزود: کسی به دنبال این نیست که استعدادهای دانش آموزان را شناسایی و ارتقا دهد و این مشکل تعلیم و تربیت ماست که باید فکری به حال رفع این مشکل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرصه تعلیم و تربیت از سیاست جدا شود

عرصه تعلیم و تربیت از سیاست جدا شود