مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:352021-11-29فناوري

برای حل مشکل ارتباطات روستاها وارد میدان شوید


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه حل بسیاری از مشکلات کشور روحیه بسیجی می خواهد، تأکید کرد که دانشمندان و متخصصان بسیجی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حل مشکلات ارتباطی کشور مخصوصا برقراری ارتباطات در روستاهای بالای 20 خانوار باقی .

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه حل بسیاری از مشکلات کشور روحیه بسیجی می خواهد، تأکید کرد که دانشمندان و متخصصان بسیجی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حل مشکلات ارتباطی کشور مخصوصا برقراری ارتباطات در روستاهای بالای 20 خانوار باقی مانده در کشور وارد میدان شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی زارع پور، به مناسبت هفته بسیج با جمعی از فرماندهان و اعضای مرکز بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ها و سازمان های تابعه دیدار کرد.

او ضمن تبریک هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره مجاهدت ها و ایثارگری های بسیجیان در دوران دفاع مقدس و در طول سال های فعالیت از زمان تشکیل آن به فرمان بنیان گذار انقلاب تا به امروز گفت: بسیجیان تاکنون ثابت کرده اند که می توانند گره گشای بسیاری از مشکلات کشور باشند که نمونه های آن را در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و این اواخر در مبارزه با ویروس کرونا شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حل مشکل ارتباطات روستاها وارد میدان شوید

برای حل مشکل ارتباطات روستاها وارد میدان شوید