مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 05:352021-11-29سياسي

هنر پاک و ارزشی جامعه را اعتلا می دهد


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: هنر پاک و ارزشی نه تنها انسان ساز است بلکه جامعه بشری را نیز در مسیر شایسته اعتلا می بخشد.

- ، رضا قاسمیان شامگاه یکشنبه در آیین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر اردبیل در مجمع فدک این شهر اظهار کرد: محبت و کرامت دو شاخصه بارز اهالی هنر و فرهنگ است که همواره سعی دارند در جامعه بر همین اساس به تقویت روابط و تعاملات کمک کنند.

وی تلاش همه کشورها را بر تأمین امنیت، رفاه و آزادی یادآور شد و خاطرنشان کرد: در منشور استقلال فرانسه واژه برادری به کار رفته اما در هیچ زمانی سردمداران این کشور به این واژه مهم توجه نکرده و سعی داشتند با فردگرایی و نگاه امانیستی بشریت و روابط انسان ها را به سردی و تیرگی بکشانند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل خشونت و بی بندوباری را نتیجه چنین تفکر غیرارزشی توصیف کرد و گفت: مسئولیت هنرمندان در تقویت روحیه همگرایی، محبت و مودت در بین افراد جامعه زمینه ای را فراهم می آورد تا روابط سرد انسان ها به گرمی سوق یابد.

قاسمیان دلیل عمده افسردگی و زندگی دور از جمع و سرد و بی روح غربی ها را بی توجهی به مفاهیم ارزشمند الهی و انسانی توصیف و بیان کرد: برخلاف نظام غرب در مکتب اسلام عبودیت جمعی به ویژه نماز مورد تاکید قرار گرفته تا انسان در برابر عظمت خالق تعظیم کرده و کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر پاک و ارزشی جامعه را اعتلا می دهد

هنر پاک و ارزشی جامعه را اعتلا می دهد