مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 05:252021-11-29سياسي

تدابیر ویژه برای حل مشکلات دریانوردان شرکت ملی نفتکش


مدیرعامل شرکت ملی نفتکش با اشاره به تدابیر ویژه برای حل مشکلات دریانوردان شرکت ملی نفتکش، گفت: برندینگ و تعالی سازمان باید در زمره اولویت ‎های همه پرسنل شرکت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفتکش، حسین شیوا به همراه مدیران ارشد این شرکت، در سومین هفته کاری خود بعد از انتصاب به عنوان مدیرعامل، با عزیمت به منطقه عملیاتی عسلویه و بازدید از کشتی‎ های این منطقه، پای صحبت‎های دریانوردان این شرکت نشست.

در این نشست‎ چند ساعته که با حضور همه پرسنل ناوگان نفتکش برگزار شد، دریانوردان ناوگان مشکلات و مسائل جاری خود را به صورت بی ‎واسطه با مدیرعامل شرکت در میان گذاشتند.

پس از طرح مشکلات از سوی دریانوردان، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران به مدیریت ‎های مختلف این شرکت دستور داد تا راهکارهای عملی برای حل این مشکلات را جهت طرح در کمیته ویژه‎ای که بدین منظور تشکیل خواهد شد، ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه ارتقای وضعیت نیروی انسانی شرکت، یکی از مهمترین اولویت‎ هااست، بیان کرد: از همان ابتدای حضور در شرکت ملی نفتکش ایران، بنا را بر این گذاشتم که به صورت متناوب و در دوره‎ های زمانی مختلف، با حضور در میان دریانوردان ناوگان به صورت مستقیم و بی‎ واسطه با آنان به گفت ‎وگو بنشینم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر ویژه برای حل مشکلات دریانوردان شرکت ملی نفتکش

تدابیر ویژه برای حل مشکلات دریانوردان شرکت ملی نفتکش