مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 04:402021-11-29اجتماعي

مازوت سوزی در کرمانشاه استارت خورد


از چند وقت قبل تعداد روزهای ناسالم برای گروه های حساس در کرمانشاه افزایش یافته، در حالیکه خبری هم از وقوع ریزگردها در کرمانشاه نیست.

- ایسنا/کرمانشاه از چند وقت قبل تعداد روزهای "ناسالم برای گروه های حساس" در کرمانشاه افزایش یافته، در حالیکه خبری هم از وقوع ریزگردها در کرمانشاه نیست.

درحالیکه در شرایط عادی عمده دلیل آلودگی هوای کرمانشاه ناشی از بروز ریزگردها است، اما طی چند وقت اخیر و با وجود آنکه بروز توده های گرد و غبار را در سطح شهر کرمانشاه نداشتیم اما تعداد روزهای ناسالم برای گروه های حساس افزایش یافته، به گونه ای که کرمانشاه در هفته گذشته چند روز از نظر شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت و از استاندارد خارج شد.

به نظر می رسد کم کم به روزهای آلوده زمستانی نزدیک می شویم و با سرد شدن هوا و اعمال محدودیت برای گاز صنایع بزرگ، این صنایع مجبور به استفاده از سوخت جایگزین از جمله مازوت شده اند که این خود عامل اصلی بروز آلودگی هوا است.

در سمت شمال شرقی شهر کرمانشاه کارخانجات سیمان، پتروشیمی ها و نیروگاه برق از صنایع بزرگی هستند که احتمال استفاده از مازوت در آنها وجود دارد و در آنسوی کرمانشاه به طرف ماهیدشت نیز کارخانه سیمان دیگری به عنوان یکی از مصرف کنندگان احتمالی مازوت فعالیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازوت سوزی در کرمانشاه استارت خورد

مازوت سوزی در کرمانشاه استارت خورد