مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 04:352021-11-29دانش

جزییات تکمیل ظرفیت آزمون ارشد علوم پزشکی اعلم شد/آغاز ثبت نام از امروز


ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته محل آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی 1400-1401 از امروز هشتم آذر آغاز می شود و به مدت دو روز ادامه دارد.

- ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته محل آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی 1400-1401 از امروز هشتم آذر آغاز می شود و به مدت دو روز ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، طی پیگیری های به عمل آمده با پذیرش مرحله تکمیل ظرفیـت در برخی از رشته محل ها، موافقت شد.

در این راستا ظرفیت پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت انجام می گیرد داوطلبان می توانند با وارد نمودن کد رهگیری نسـبت بـه انتخـاب رشـته محـل هـای مربـوط بـه مرحلـه تکمیـل ظرفیت، از امروز دوشنبه 8 آذرماه تا 10 آذر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بر این اساس کلیه افرادی که در مرحله نخست مجاز به انتخاب رشته محل بوده اند و در هیچ یک از رشته محل های انتخابی خـود پذیرفته نشده اند، مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت هستند.

با توجه به اینکه رشته محل جدید اضافه نشده است، بنابراین استعداد درخشان بدون آزمون مجاز به انتخاب رشته محل مخصوص استعداد درخشان نیستند و استعداد درخشان با آزمون نیز بـا رعایـت کلیـه ضـوابط مجـاز بـه انتخـاب محل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تکمیل ظرفیت آزمون ارشد علوم پزشکی اعلم شد/آغاز ثبت نام از امروز

جزییات تکمیل ظرفیت آزمون ارشد علوم پزشکی اعلم شد/آغاز ثبت نام از امروز