مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 04:202021-11-29سياسي

حضور هموطنان ارمنی در صحنه های مختلف انقلاب نشان همبستگی ملی است


استاندار آذربایجان شرقی حضور هموطنان ارمنی در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی را موید صدق نیت آنان در تحکیم همبستگی ملی دانست و بر آمادگی استانداری برای رفع موانع فعالیت ها و کسب وکارهای ارامنه استان تأکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی حضور هموطنان ارمنی در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی را موید صدق نیت آنان در تحکیم همبستگی ملی دانست و بر آمادگی استانداری برای رفع موانع فعالیت ها و کسب وکارهای ارامنه استان تأکید کرد.

عابدین خرّم در دیدار صمیمی با خلیفه کل ارامنه آذربایجان، با بیان اینکه شهروندان ارمنی استان برای ما عزیز و محترم هستند، اظهار کرد: قدردان همبستگی ملی موجود بین پیروان ادیان توحیدی و مذاهب گوناگون زیر پرچم ایران هستیم و این، تکلیف ما را برای خدمت به آحاد مردم دوچندان می کند.

وی با اشاره به سیره عملی رهبر معظم انقلاب در احترام به ادیان و مذاهب و دیدارهای صمیمی ایشان با خانواده های شهدای ارامنه، گفت: حضور ارامنه در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی موید صدق نیت آنان در تحکیم همبستگی ملی است.

خرّم از آمادگی مدیریت استان برای رسیدگی به مسائل و مانع زدایی از کسب وکارها و فعالیت های شهروندان ارمنی خبر داد و گفت: باید از ظرفیت تمام شهروندان استان در شکوفایی اقتصادی و فعالیت های اجتماعی بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هموطنان ارمنی در صحنه های مختلف انقلاب نشان همبستگی ملی است

حضور هموطنان ارمنی در صحنه های مختلف انقلاب نشان همبستگی ملی است