مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 04:202021-11-29پزشكي

موافقت با تزریق دوز سوم واکسن برای بالای 18 سال


تمامی اعضای کمیته علمی کشوری کرونا در جلسه امروز خود بر تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای افراد بالاتر از 18 سال در کشور تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا جماعتی اظهار داشت: امروز در پنجاه و یکمین جلسه کمیته علمی کشوری کرونا، در مورد آخرین وضعیت واکسیناسیون در کشور و لزوم تصمیم گیری سریع در مورد تزریق دوز اضافه و یادآور واکسن کرونا بحث و بررسی شد.

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا از موافقت کمیته علمی کرونا با تزریق دوز سوم واکسن برای همه افراد بالای 18 سال خبر داد وگفت: تمامی اعضای کمیته علمی کشوری کرونا در جلسه امروز خود بر تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای افراد بالاتر از 18 سال در کشور تاکید کردند و چگونگی انجام و زمان بندی این کار توسط معاونت بهداشت وزارت بهداشت و مرکز مدیریت بیماری های واگیر این وزارتخانه، اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: مواردی از واریانت اُمیکرون در کشور های مختلف شناسایی شده و به دلیل سرایت بالای این نوع جهش، نگرانی هایی وجود دارد و در مطالعات مختلف نشان داده شده که در کشور های آفریقایی، میزان واکسیناسیون خیلی پایین و کمتر از 40 درصد بوده، این جهش در کرونا رخ داده البته جهش های متعددی در کرونا ایجاد شده و شاید بیش از 50 نوع جهش ایجاد و باعث به وجود آمدن جهش اُمیکرون شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با تزریق دوز سوم واکسن برای بالای 18 سال

موافقت با تزریق دوز سوم واکسن برای بالای 18 سال