مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 02:352021-11-28اقتصادي

مردم ایران سال گذشته چقدر صدقه دادند؟/هیچ یتیمی در کشور بدون حامی نیست


علیرضا عسگریان معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی ره در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: هر کسی که صدقه می دهد خود را در مسیر امن الهی قرار داده و همچنین افراد صدقه می دهند تا همنوعانشان بهره بهتری از زندگی خود ببرند.

- علیرضا عسگریان معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی ره در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: هر کسی که صدقه می دهد خود را در مسیر امن الهی قرار داده و همچنین افراد صدقه می دهند تا همنوعانشان بهره بهتری از زندگی خود ببرند.

وی تصریح کرد: صدقه تنها در پرداخت پول و صندوق صدقات خلاصه نمی شود و ما انواع صدقات را در کشور داریم و میزان پرداخت صدقات مردمی طی دو سال اخیر افزایش پیدا کرده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: در بحث اکرام برای نخستین بار در کشور حمایت تمام ایتام به خود مردم سپرده شده است و این اتفاق یک اتفاق منحصر به فرد بوده است به طوری که در حال حاضر یتیمی در کشور وجود ندارد که صاحب حامی نباشد.

عسگریان در ادامه خاطرنشان کرد: طرح اکرام هم یکی از وجوه صدقات محسوب می شود و در سال گذشته با وجود مشکلات اقتصادی که همه مردم با آن روبرو بودند، باز هم هزار و 900 میلیارد تومان به صورت مستقیم به ایتام صدقه دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران سال گذشته چقدر صدقه دادند؟/هیچ یتیمی در کشور بدون حامی نیست

مردم ایران سال گذشته چقدر صدقه دادند؟/هیچ یتیمی در کشور بدون حامی نیست