مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 00:252021-11-28سياسي

اعلام آمادگی بنیاد احسان برای کمک به مناطق زلزله زده


استاندار هرمزگان و مدیرعامل بنیاد احسان بر هم افزایی امکانات با اولویت آواربرداری و بازسازی منازل مسکونی آسیب دیده در زلزله تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی شامگاه یک شنبه در دیدار با مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به اینکه نصب کانکس در مناطق زلزله زده باید به سرعت دنبال شود، اظهار کرد: با توجه به نا ایمن بودن مدارس در روستاهای زلزله زده، باید تا زمان بازسازی و تعمیر مدارس، امکان استفاده از کانکس برای مدارس فراهم شود.

وی افزود : به منظور کمک به مناطق زلزله زده و انجام فعالیت های حمایتی و اجتماعی، تا کنون نزدیک به 40 گروه جهادی در استان اعلام آمادگی کرده اند که فعالیت های آنان رصد و در قالب کارگروه های تخصصی از ظرفیت های آنان استفاده می شود.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه خسارت های زلزله در شهر فین و دیگر روستاهای این بخش با توجه به اینکه این مناطق از محرومیت دیرینه ای نیز رنج می بردند بیش از حد تصور است، گفت: بازسازی این مناطق نیازمند کمک همه نهادهای حمایتی، حاکمیتی و صنایع است.

دوستی بیان کرد: با توجه به خسارت انبوه زلزله به منازل مسکونی و زیرساخت های آب، برق و راه و نیز کمبود نقدینگی و منابع مالی در مقطع کنونی، کمک های نهادهای حمایتی و صنایع باید با اولویت بازسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی بنیاد احسان برای کمک به مناطق زلزله زده

اعلام آمادگی بنیاد احسان برای کمک به مناطق زلزله زده