مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 21:252021-11-28اجتماعي

اجازه مازوت سوزی به صنایع در تهران داده می شود؟


تهران آلوده است.

اخباری مبنی بر مازوت سوزی برخی صنایع شنیده می شوداما استانداری اعلام کرد اجازه مازوت سوزی حتی به قیمت تعطیلی صنایع هم داده نمی شود.

- گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، آبان آلوده ای را پشت سر گذاشتیم.

آلودگی هوا در اکثر مواقع در نیمه دوم سال افزایش می یابد.

توسعه حمل و نقل عمومی و نوسازی ناوگان می تواند در کاهش آلودگی هوا نقش مهمی داشته باشد چرا که به گفته برخی کارشناسان متهم اصلی الودگی هوا منابع متحرک در شهر تهران هستند.

  سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در این باره می گوید: زمانی که معاون حمل و نقل در شهرداری تهران بودم اتوبوس های بی آر تی وارد ناوگان حمل و نقل درون شهری پایتخت شد که در حال حاضر و پس از گذشت چند سال این اتوبوس ها به سمت فرسودگی می روند.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: در حال مذاکره با شرکت های خودرو سازی داخلی هستیم تا بتوانیم این خودرو ها را برای شهر تهران تامین کنیم؛ همچنین باید ناوگان بسیار فرسوده شهر تهران نوسازی شود.

تشکری هاشمی در خصوص نوسازی تاکسی های شهر تهران می گوید: تقریبا 50 درصد ناوگان تاکسی های شهر تهران فرسوده هستند که نزدیک 35 هزار تاکسی در شهر تهران به سن فرسودگی رسیدن و در تلاش هستیم 7 هزار دستگاه تاکسی را نوسازی کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه مازوت سوزی به صنایع در تهران داده می شود؟

اجازه مازوت سوزی به صنایع در تهران داده می شود؟