مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 21:102021-11-28پزشكي

هشدار بروز موج جدید کرونا / مردم سریع تر برای واکسیناسیون اقدام کنند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به بروز واریانت جدید و درگیری برخی کشورها با این گونه، گفت: نباید احتمال خطر بروز موج جدید، - ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به بروز واریانت جدید و درگیری برخی کشورها با این گونه، گفت: نباید احتمال خطر بروز موج جدید، از ذهن دور باشد.

دکتر سید محمد علوی اظهار کرد: با توجه به بروز واریانت جدید اُمیکرون کرونا و اوضاع بحرانی اروپا و آمریکای شمالی، تعداد زیادی از افراد به بیماری مبتلا شده اند و آحاد جامعه باید مساله را جدی بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این هشدار وجود دارد و نباید احتمال خطر بروز موج جدید، از ذهن دور باشد بنابراین رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و واکسیناسیون، ضروری و حیاتی است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به تزریق حدود 5 میلیون و 200 هزار دوز واکسن به خوزستانی ها، گفت: تاکنون در استان خوزستان 3 میلیون نفر معادل 80 درصد حداقل یک نوبت و 2 میلیون و 170 هزار نفر معادل 58 درصد (جمعیت بالای 18 سال) دو نوبت واکسن را دریافت کرده اند.

34 هزار نفر نیز نوبت سوم واکسن را دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار بروز موج جدید کرونا / مردم سریع تر برای واکسیناسیون اقدام کنند

هشدار بروز موج جدید کرونا / مردم سریع تر برای واکسیناسیون اقدام کنند