مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 21:052021-11-28اقتصادي

درخواست ابطال پروانه آرایشگاه زنانه از صدور آن پیشی گرفته است


رییس اتحادیه آرایشگران زنانه مشهد گفت: در سال های اخیر آسیب های ناشی از کرونا و افزایش قیمت ها موجب شده میزان درخواست های ابطال پروانه در این اتحادیه از صدور پروانه ها بیشتر باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه آرایشگران زنانه مشهد گفت: در سال های اخیر آسیب های ناشی از کرونا و افزایش قیمت ها موجب شده میزان درخواست های ابطال پروانه در این اتحادیه از صدور پروانه ها بیشتر باشد.

فاطمه سالارزاده در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه آرایشگران زنانه آسیب های فراوانی در دوره شیوع ویروس کرونا متحمل شدند، اظهار کرد: این آسیب ها منجر به تعطیلی بسیاری از واحدهای آرایشگاه زنانه شد، به طوری که تقریبا به اندازه میزان صدور پروانه فعالیت، در این دوره پروانه کسب باطل شد.

رییس اتحادیه آرایشگران زنانه مشهد با اشاره به فعالیت حدود 1700 عضو پروانه دار در صنف آرایشگران زنانه مشهد گفت: علاوه بر این درخواست آغاز فعالیت بیش از 200 متقاضی هم در دست بررسی است.

با این حال بر اساس آمار موجود سال گذشته 232 پروانه توسط اتحادیه آریشگران زنانه در مشهد صادر شد اما همزمان 231 پروانه کاری هم ابطال گردید.

در حال حاضر نیز بیش از آن که درخواست برای صدور پروانه وجود داشته باشد، متقاضیان دنبال ابطال پروانه کسب و کار خویش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ابطال پروانه آرایشگاه زنانه از صدور آن پیشی گرفته است

درخواست ابطال پروانه آرایشگاه زنانه از صدور آن پیشی گرفته است