مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 20:502021-11-28اجتماعي

اعمال قانون 215 خودروی تغییر وضعیت (شوت) در لرستان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: برابر قانون، مالکان خودروها نباید هیچ گونه تغییری در وضعیت ظاهری و یا فنی خودرو ایجاد کنند که با مشخصات ذکر شده در اوراق اصالت خودرو مغایرت داشته باشد.

- سرهنگ مرتضی چغلوند اظهار کرد: تنها در مواقع ضرورت و به هنگام معیوب شدن یا از بین رفتن بعضی قطعات یا ارکان اصلی خودرو مانند، سیلندر، شاسی، اتاق و رنگ مالکان می توانند با اخذ مجوز از پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به تعویض قطعات اقدام کنند.

وی افزود: مأموران پلیس راهور استان در اجرای طرح برخورد با خودروهای تغییر وضعیت (شوتی) از 357 وسیله نقلیه بازدید و 215 خودرو متخلف اعمال قانون کردند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان خاطرنشان کرد: پلیس با هرگونه تغییر در وضعیت ظاهری مانند گذاشتن گارد در جلو، عقب و یا اطراف خودرو و یا نصب چراغ های غیرمجاز، دودی کردن شیشه ها و دست کاری در فنربندی خودرو و دیگر تغییرات برخورد می کند و تاکنون نیز با تعداد زیادی از این خودروها برخورد شده است.

چغلوند به رانندگان توصیه کرد ضمن رعایت حقوق شهروندان، وسیله نقلیه خود دست کاری نکنند و اگر تغییر وضعیتی ایجاد کرده اند آن را اصلاح کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون 215 خودروی تغییر وضعیت (شوت) در لرستان

اعمال قانون 215 خودروی تغییر وضعیت (شوت) در لرستان