مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 20:252021-11-28اقتصادي

دنده عقب قطار لرستان/ کرورکرور وعده برای راه آهن جنوب اعتبار نشد!


پازل خط آهن سراسری در محدوده لرستان دارای یک قطعه مفقوده است که سه دهه برای اجرایی شدن فقط وعده شنیده؛ این در حالیست که طی 2 سال اخیر این پروژه به جای پیشرفت، - مشاور وزیر راه با تأکید بر اینکه پروژه ریلی خرم آباد وضعیت خوبی ندارد، گفت: خواهش ما از استاندار لرستان این است که این پروژه به سامانه نیپا بیاید تا بتوانیم آن را پیگیری کنیم.

11 دی 1398 استاندار وقت لرستان با اشاره به تعریف منابع مالی جدید برای پروژه راه آهن دورود- خرم آباد گفت: 120 میلیارد اوراق مشارکت برای این پروژه اختصاص یافته است.

1 بهمن 1398 معاون ساخت و توسعه راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل: پیشرفت 40 درصدی پروژه راه آهن خرم آباد 21 بهمن 1398 معاون استاندار لرستان: در حال حاضر پروژه راه آهن دورود - خرم آباد فاقد اعتبار است 4 دی 1399 مدیرکل راه و شهرسازی لرستان توقف پروژه راه آهن خرم آباد - دورود در نقطه زیر 20 درصدی خبر داد.

9 آبان 1400 نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از نیاز چهار تا پنج هزارمیلیاردی برای اجرا و تکمیل پروژه راه آهن خرم آباد - دورود - اندیمشک خبر داد.

17 آبان 1400 عقب گرد پروژه در مسیر زمان! نکته قابل تأمل در اظهارات درج شده در این جدول این است که راه آهن لرستان در سال 98 مطابق اظهارات مسئولان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل پیشرفت 40


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنده عقب قطار لرستان/ کرورکرور وعده برای راه آهن جنوب اعتبار نشد!

دنده عقب قطار لرستان/ کرورکرور وعده برای راه آهن جنوب اعتبار نشد!