مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 20:102021-11-28سياسي

پاسخ حرم مطهر حضرت امام به انتقاد نماینده تهران درخصوص زمان خدمت رسانی به مردم


در پی اظهار نظر و انتقاد یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز درخصوص عدم خدمت رسانی شبانه روزی حرم مطهر امام خمینی (ره) به مردم، - در پی اظهار نظر و انتقاد یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز درخصوص عدم خدمت رسانی شبانه روزی حرم مطهر امام خمینی (ره) به مردم، تولیت این حرم جوابیه را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از جماران، در این مطلب آمده است: حرم مطهر حضرت امام خمینی تا پیش از حاد شدن شرایط کرونا، جزو محدود اماکن و مرقدهای شریفی بود که به صورت 24 ساعته به زائران و عاشقان بنیانگذار جمهوری اسلامی و مردم شریف که عموما اقشار مستضعف هستند، افتخار خدمت رسانی داشت.

با حاد شدن شرایط کرونایی و ابلاغ پروتکل ها به رغم تقاضاهای مردمی، مرقد مطهر امام، جزو اولین مراکز مذهبی بود که جهت مراعات سلامت زائران، پروتکل های اعلامی را پذیرفت و اعلام تعطیلی کرد.

در ماه های اخیر و در پی بهتر شدن شرایط بر اساس اعلام نظر کارشناسان و ستاد ملی مقابله با کرونا، درب های حرم مطهر باز و با رعایت دستورالعمل های پیشگیرانه هم اکنون از ساعت 8 صبح تا پس از نماز مغرب و عشا پذیرای زائران بوده و انشاالله با بهبود شرایط و خروج از پیشگیری های کرونایی، طبق موازین ابلاغی و نظرات کارشناسان امور، ساعات کار حرم به تدریج مانند سابق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ حرم مطهر حضرت امام به انتقاد نماینده تهران درخصوص زمان خدمت رسانی به مردم

پاسخ حرم مطهر حضرت امام به انتقاد نماینده تهران درخصوص زمان خدمت رسانی به مردم