مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 20:002021-11-28اجتماعي

تداوم آلودگی هوا البرز تا چهارشنبه


روند افزایش آلاینده ها تا چهارشنبه عصر تداوم دارد که کیفیت هوای استان را در بعضی ساعات در سطح ناسالم برای تمام گروه ها قرار می دهد.

- آرش بهارونداحمدی در گفت وگو با به پیش بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از جوی پایدار و روند افزایش آلاینده ها تا چهارشنبه عصر قبل از ورود سامانه بارشی در منطقه البرز مرکزی است که کیفیت هوا در بعضی ساعات در سطح ناسالم برای تمام گروه ها قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: روز پنجشنبه با ورود موج بارشی و سرد به استان رگبار و رعد و برق و در پاره ای نقاط رگبار برف مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی بوده و هوا در بعضی ساعات ناسالم است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان 16 درجه سانتی گراد و کمترین دمای هوا 7 درجه سانتی گراد بوده و بیشینه باد 5 متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره های هواشناسی، فردا آسمان البرز صاف همراه با غبار محلی است و هوا نیز در بعضی ساعات ناسالم خواهد بود.

بهارونداحمدی به پیش بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما 17 درجه سانتی گراد و کمینه دما 7 درجه سانتی گراد بوده و بیشینه باد 5 متر بر ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم آلودگی هوا البرز تا چهارشنبه

تداوم آلودگی هوا البرز تا چهارشنبه