مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 19:552021-11-28سياسي

برگزاری مراسم یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک با سخنرانی وزیر ارشاد


مدیرکل بنیاد شهید گیلان، از برگزاری مراسم یکصدمین سالروز شهادت سردار جنگل و نکوداشت شهدای روحانی گیلان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم روز پنجشنبه 11 آذر ماه با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد شهید گیلان، از برگزاری مراسم یکصدمین سالروز شهادت سردار جنگل و نکوداشت شهدای روحانی گیلان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم روز پنجشنبه 11 آذر ماه با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

عبدالله پاکاری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به نقش و جایگاه میرزا کوچک و نهضت جنگل در روند شکل گیری فرهنگ ضد استبدادی و ضد استکباری ملت ایران، از برگزاری مراسم یکصدمین سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی و شهدای روحانی استان گیلان در رشت خبر داد و اظهار کرد: این مراسم ساعت 9:30 روز پنجشنبه، 11 آذر ماه با سخنرانی محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و از طریق رسانه ملی به صورت زنده پخش خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان افزود: همچنین مراسم صبحگاه مشترک با حضور بسیجیان ساعت 8 صبح بر سر مزار میرزا در محله سلیمانداراب رشت برگزار می شود.

وی از تهیه و پخش ویژه برنامه میرزا در خانه وی توسط صدا و سیمای مرکز استان خبر داد و افزود: تله تئاتر قراداد 1919 به کارگردانی هومن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک با سخنرانی وزیر ارشاد

برگزاری مراسم یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک با سخنرانی وزیر ارشاد