مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 19:402021-11-28بين الملل

تبادل نظر برای درک بهتر موضع بروز ایران در مذاکرات وین مفید بود


نماینده روسیه در مذاکرات لغو تحریم های ایران در وین از برگزاری نشست سه جانبه غیر رسمی این کشور با ایران و چین پیش از آغاز مذاکرات رسمی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در پیامی توییتری از برگزاری نشست سه جانبه غیر رسمی هیات های روسیه، ایران و چین در وین خبر داد.

میخاییل اولیانوف در توییتر نوشت: چین، ایران و روسیه امروز رایزنی های سه جانبه غیررسمی را برای آماده سازی ازسرگیری رسمی مذاکرات وین در 29 نوامبر برگزار کردند.

وی افزود: تبادل نظر برای درک بهتر موضع بروز تهران درباره مذاکرات مفید بود.

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی پیش از این هم با اشاره به اینکه هنوز امکان نتیجه بخش بودن مذاکرات هسته ای وین وجود دارد، بر لزوم تلاش همه جانبه برای احیای برجام تاکید کرده بود.

میخاییل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین، امروز طی سخنانی به اسپوتنیک گفت: لازم است تمام تلاش خود را برای پایان موفقیت آمیز مذاکرات برای بازگرداندن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) انجام دهیم، زیرا فرصت برای این کار هنوز وجود دارد.

اولیانوف گفت: نگرش (ها) مثبت است، به این معنا که لازم است تمام تلاش ها برای پایان موفقیت آمیز مذاکرات انجام شود، زیرا گزینه های بد و واقعاً بد مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبادل نظر برای درک بهتر موضع بروز ایران در مذاکرات وین مفید بود

تبادل نظر برای درک بهتر موضع بروز ایران در مذاکرات وین مفید بود